Onze werkwijze

Onze werkwijze is doorzichtig en effectief. Hieronder vindt u acht stappen die wij samen met u doorlopen.
Wij zorgen gezamenlijk voor het beste resultaat.

1. Voorbespreking met accountmanager

Wij hebben een zeer ruime ervaring in het acquireren op de zakelijke markt. Wij zijn graag uw partner bij uw project. Tijdens de voorbespreking met uw accountmanager wordt er gezamenlijk een plan gemaakt. Om zoveel mogelijk resultaat uit uw project te halen.

2. Intake op locatie

Het is onze ervaring dat een uitgebreide intake/briefing zeer nuttig is voor de teamspirit. Hierdoor verloopt de informatie-uitwisseling en de betrokkenheid soepeler. En dit komt ten goede aan de resultaten van uw project. U brieft zelf de inhoudelijke kant van uw project, zodat onze agents de informatie uit eerste hand krijgen. De briefing kan indien gewenst ook op uw locatie plaatsvinden.

3. Inrichting projecten / adressen / agenda’s

Ons projectsecretariaat zorgt ervoor dat uw projecten op de juiste manier gedefinieerd worden in ons systeem. Dit stemmen wij nauwkeurig met u af. Het secretariaat onderhoudt vervolgens contact met u over het aanleveren van adressen, agendaplanning en informatiematerialen.

4. Start telemarketing

Na deze goede voorbereiding is het tijd om te starten met bellen. Onze agents maken geen gebruik van een belscript maar gaan een dialoog aan met de klant. Door de open gespreksstructuur leveren de gesprekken niet alleen resultaten op. Wij horen ook andere waardevolle informatie. Uiteraard zijn onze agents goed getraind en voldoende voorbereid en opgeleid.

5. Tussentijdse terugkoppelingen

Kort na de start van het project nemen wij onze eerste bevindingen met u door. Uw accountmanager neemt hiervoor contact met u op. Hij of zij bespreekt de eerste resultaten en de verwachtingen voor het verloop van de belactie. Gedurende het project zijn er regelmatig contactmomenten om u op de hoogte te houden van de voortgang.

6. Dagrapportages

Bij inhoudelijke telemarketing trajecten ontvangt u iedere ochtend een overzicht van de resultaten die de dag ervoor zijn behaald. Dit kan zowel een Excel- als een Wordbestand zijn. Op dit ‘dagrapport’ vindt u alle positieve resultaten, zoals afspraken en leads. Zo houdt u constant toezicht op de resultaten. U kunt direct bijsturen als dat nodig is.

7. Online meekijken / gesprekken opnemen / meeluisteren

Betrokkenheid is van wezenlijk belang voor het succes van een telemarketing actie. Fresh Call Teleservice biedt u de mogelijkheid om via een unieke service online uw projecten te monitoren. Tijdens de voorbespreking vertellen wij u graag meer over deze service. Wilt u niet alleen ‘live' meekijken, maar ook horen hoe uw gesprekken verlopen? Kom gerust meeluisteren met de agents die voor u bellen. Wij beschikken ook over digitale opname-apparatuur.

8. Eindevaluatie en maken nieuwe plannen

Uw persoonlijke accountmanager neemt ook contact met u op tegen de tijd dat uw project bijna is afgerond. Wij plannen dan een eindevaluatie in. Tijdens deze persoonlijke evaluatie worden alle resultaten van uw project besproken en kijken we terug naar de samenwerking. Natuurlijk staan wij open om mee te denken over vervolgprojecten.

Bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen in uw telemarketing vraagstuk? Bel ons vrijblijvend voor meer informatie op 0313-696100 of

Neem contact met ons op!